Monday, October 22, 2012

Review: SIGNAGE DIRECTION & BUNTING KAHWIN

Today nak buat short review pasal banner & bunting waktu majlis kahwin aku haritu.
I don't have other designer lagi dah selain fqemo and i love all the design he made.

Haritu dia dah buat kan aku punya kad kahwin dan aku sangat berpuas hati.
So, untuk signage direction ke dewan pon aku hire dia untuk buat.



Mula-mula, aku propose suruh dia buat signage macam ni sebab nampak cute gila.
Since nak bg nampak different than real signage jalan, aku suruh buat warna purple sebab colour theme aku kan warna pink purple grey. Tapi ada masalah pasal bentuk dia and macam-macam lagi, dia came out dgn other design yg aku suka jugak.





So, inilah hasilnya. It was soooo different than other signage direction. Tak macam org lain punya. Hehehe.
Then, ini bunting wedding aku pulak.
Aku letak dekat pagar nak masuk dewan.



Aku tak suka sebenarnya bunting yg ada letak gambar aku sendiri. =.=
So, this kind of bunting sangat-sangat simple but nice for me.


Yang sebelah tu abang aku punya. So, it really blends together.
Harga untuk buat bunting dgn signage tadi mmg murah sangat.
Cuma RM3/sqft.
Kalau nak buat, boleh lah contact fqemo.art =)


Hope review ni boleh bagi idea dekat korang untuk buat banner or bunting or signage direction wedding nanti.




Love,








*Have a simple wedding but make it permanently remembered by your guests. =)


2 comments:

kay_are said... Best Blogger Tips

sejak kawin ni, sume entri pasal kawin je kan.. memang bahagia betul sekarang ni.. bagus2.. =)

rj Etika said... Best Blogger Tips

@kay_are yeah...have to la. Aku saja nak buat blog ni jadi blog b2b bagi review pasal wedding haritu. hehe. Anyway, thanx for your support. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top